lørdag 6. desember 2014

Laget av "Søppel".... :-)


Litt nytt igjen.....
                            og denne gangen har jeg et "søppel-prosjekt" å vise :-)
                            det har seg sånn at jeg fikk en koselig  e-post fra
                            miljøforetaket TerraCycle, med forespørsel om
                            jeg kunne tenke meg å lage et bidrag til konkurransen
                           "Min Varme julehilsen". Som er et samarbeid mellom
                                           TERRACYCLE og TASSIMO.
                          og det man skulle lage av,ville nok de fleste kalle SØPPEL...
                              så la meg presentere mitt:  "Søppel-prosjekt"  :-)
                            selve kortet er en pappbit fra emballasjen til hobbyrommets
                            innredning, som ble malt med hvit hobbymaling.
                            julestjerne-blomstene er laget av en godt sammenkrølla
                            brødpose- som ble reddet i siste liten fra søppeldunken... ;-)
                           posen ble sprayet med Dylusions spray-ink, tørket og deretter
                          ble blomstene stanset ut med dies fra Tim Holtz og BossKut.
                          Bladene er fra en bit maleunderlag som ble sprayet grønn, og
                        stanset ut med en blad-dies. Rosene er laget av en metallboks
                        som det ikke var pant for, Blomster-dies fra Tim Holtz ble brukt,
                       som ble påført alkoholblekk. Selve merkelappen ble malt hvit,
                      den stammer forøvrig fra ei joggebukse. Teksten ble stemplet på
                       akvarellpapir og deretter limt på den hvite merkelappen.
                      Hyssingen var på merkelappen og det røde båndet er en rest fra skuffen.
                   ellers er det brukt litt bark og ei kongle, som ble med "hjem" fra en
                      skogstur.


Klem fra meg ♥

Ingen kommentarer: