tirsdag 23. desember 2014

God Jul

Julekort
                    Selv om jeg ikke er så aktiv når det gjelder bloggen min
                                                       så blir det da laget noe...  :-) 
                                             her er et lite knippe av julekortene 2014
                                                  og i år har jeg noen i enkel stil og
                                                  de som tar litt lengere tid å lage  :-)

                                             Og med disse bildene ønsker jeg alle
                                                          En Riktig God Jul  :-)
                                            
                                               God Jul dies og figurer fra Silhouette
                                     







Klem fra meg ♥

Ingen kommentarer: