onsdag 3. oktober 2018

Lett blanding


                En salig blanding :-)           

          Som sagt så går det litt tid mellom "hver gang vi møtes her" inne......  ;-)
       Men det betyr ikke at jeg har sluttet å være kreativ,
         men jeg skal ærlig innrømme at papirhobby ikke opptar meg like mye
         og har nok ikke lenger like stor plass som den engang hadde.
         Men tid og plass har derimot sublimeringstrykk, transfertrykk
           og trykk med tekstilfolie (htv) fått...i bøtter og spann kan man nesten si.
              Jeg har vel heller ikke publisert så mye av det her før,         
    men har lagt ved noen bilder av ting jeg har laget for en stund siden :-)         
                                       
               Men først ut et konfirmasjonskort som ble laget i våres.
                       Her har jeg brukt et gammelt stempel fra hHänglar & stÄnglar,
                    fant ark i restekurven,  div, fargeblyanter og blocks fra Derwent,
                        pyntet med sugerør, små blomster og hvite blader
                   fra Bikuben, hjerte fra Nille og store blomster fra Kort og Godt,
           grønne blader fra Hobbykunst og en papirstrimmel som er snurret opp :-)


                                         
                           baksiden har som vanlig fått mine personlige stempler

                                       
                             Et bryllupskort ble det også tid til  :-)
                             veldig enkelt , med pynteark fra Kort og Godt
                             tekststempler fra Stempelglede, blomster og blader
                             fra Bikuben og Hobbykunst.
                            fargelagt med div blyanter og block fra Derwent
                           og påført litt "shimmerfarge" fra h2o.


                                         
                                   Her er en pute med sublimeringstrykk :-)
                                   dette er min kjære katt, frøken Maja
                                   som fylte 16 år i august :-)
                                   Akkurat denne puta ble laget i desember,
                                  så derfor ble det litt "jul" over denne... ;-)
                                           
                            Neste pute ut er en jeg laget design til på vårparten,
                             jeg er litt svak for flamingoer  :-) og siden jeg ikke fant
                             noen puter jeg likte, så laget jeg like godt en selv.

                                                     
                             og når jeg først var i gang, så kunne jeg jo like godt lage
                             meg et nytt kaffekrus også.. ;-)           
                                             
                          Dette kaffekruset ble en julegave  :-)
                         til noen som har anskaffet seg to nydelige maincoon jenter

Klem fra meg

Ingen kommentarer: