lørdag 28. oktober 2017

Bryllupskort

                                  
             ♥♥♥  To stykker ble det 
                                    og hvor jeg valgte å bruke samme motiv på begge,
                               forøvrig et stempel fra Magnolia, kjøpt for noen år siden
                                men "funker" fortsatt....  ;-)

                             og hvor jeg også har tatt et dypdykk i bunken med pynteark,
                              så de er heller ikke av de nyeste, men fortsatt brukbare... ;-)
                              Pynten: div blomster/ bregneblader fra Bikuben, mens
                       hjertet og stor blomst er selvlaget. Fargelagt m/ div fargeblyanter
                                    og artbar fra Derwent. Tekst fra Kort og Godt
                                 innside har fått tekst og fuglemotiv fra Kort og Godt ,
                                 hjertemotiv fra Your next stamp
                              og baksiden har mine personlige stempler    :-)

                                       
                                        Som sagt samme motiv, men da i andre fager.
                                       Har også her "rotet" litt i bunken med pynteark.
                                  Og som vanlig bruker jeg fargeblyanter fra Derwent,
                                        Tekst og hjerter fra Kort og Godt ,
                                       div pynt fra: Nille, Bikuben og Mester Grønn
                                       
                                                 innside med stempler fra Kort og Godt
                                         
                                og som vanlig har baksiden mine personlie stempler...  :-)


Klem fra meg ♥

Ingen kommentarer: