tirsdag 17. juni 2014

Nytt kort.. :-)

Omsider litt nytt... :-)
         
                                    Her har jeg brukt stempel fra Prima ( Bloom Collection)
                                    som vanlig fargelegger jeg med blyanter fra Derwent,
                                    bare de er vannoppløselige så blandes alt mulig som f.eks
                                    Inktense, Pastel pencils, Metallic og Akvarell blyanter m.m
                                             
                                 Har også brukt klokkedies fra Tim Holtz, den er først malt
                               med Stewart Gill skimmer/metall maling , deretter har jeg
                               brukt sort krakeleringsmaling fra Kreul.En maling som jeg forøvrig
                                synes er kjempebra, og gjerne anbefaler videre. Et lite tips - er å
                             bruke heftgrunn først (finnes i samme serie)  :-)
                                      Blomster/ blader fra "Mathia" design som er Hobbykunst
                                             sitt eget merke, de mørke rosa er fra Prima.
                                      Her ser man også den flotte effekten krakelerings-
                                         malingen gir.


Klem fra meg ♥

2 kommentarer:

Veronique sa...

Kjempe fint kort :)

Anne Marit sa...

Vakkert kort som alltid fra deg, kjære ❤️