onsdag 9. januar 2013

Litt nytt.... :)

Godt Nytt År !!

                      Før jul fikk jeg en forespørsel om å lage konfirmant-innbydelser
                        og selv om jeg har god tid på meg.......så gikk nok turen ganske
                                            kjapt inn på hobbyrommet...  ;)
                                      det var mange mønsterark, farger,bilder og stempler
                                      som ble vurdert underveis......men tilslutt landet jeg
                                      på dette.....................................og heldigvis for meg
             så falt det i smak både hos "konfirmanten" selv og mamman hennes... :)
                                        Pynteark og utklippsbilde : Minnehjørnet
                                         Poststempel/tekst : Papirdesign
                                       Swirle/Skredderbyste/hjerte : dies fra T.Holtz
                                          blomster/roser fra Prima og Kort og Godt,
                                         blader fra Spellbinders


Klem fra meg ♥

2 kommentarer:

Ida sa...

Dette var jo nydelig, og en super løsning på forespørselen!:))
Ida

Anita Hagen sa...

Dærsken så mye lekker du lager. De godisposene dine var kanontøffe. Herlig.

Tusen takk for koselig kommentar:) Det setter jeg utrolig pris på.

Ha en flott helg
Klem fra Anita