søndag 11. november 2012

Julekort...♥

Er nok ikke så aktiv på hobbyrommet og i  bloggverden om dagen......
                                               men en liten tur på hobbyrommet har det blitt....
                                                     og resultatet ble dette julekortet  :-)
                                          
                                                    med motiv fra Saturated Canary
                                                    Maja ark, norske poststempler
                                                     fargelagt m/ akvarellblyanter
                                        på selve motivet har jeg brukt 3 lag m/UTEE,
                                         synes det gir en fin effekt :-)
                                     Liker så godt disse post-stemplene fra Kort og Godt..
                                        og som vanlig, er mine personlige stempler med  ;-)

Klem fra meg ♥

5 kommentarer:

Veronique sa...

Kjempe lekkert ♥

Holder på å fargelegge det samme motivet :)

Ha en fin kveld!

klem, Veronique

Ida sa...

Det er jo så koselig og lage julekort!:))
Dette var kjempefint, nydelig motiv.
Klem

Jøsses... sa...

Nydelig julekort!!!!

Jeg begynner å innse at julen nærmer seg, og at julekortbildet snart/snarest må bli tatt!!
Så julekortene herfra blir ikke så detaljerte som hos deg! Men for et flott resultat :o)

FInfin søndag!

Christina C. sa...

Gorgeous SC creation....beautiful coloring! Love the back of the card...so cute!

Anne Marit sa...

Kjempe fint, Heidi :)
Er i gang med å lage julegaver jeg nå..