lørdag 11. august 2012

Vi tar en SKÅL....

  Rødvin, Hvitvin, Kunstnervin, Husets vin..........
                                                    ja, her er det bare å velge.....!!
                         
                      Disse vinflaskene ble publisert i ETT TRYKK's Juni-utgave,
                                 hvor jeg hadde æren av å være gjesteartist..  :-)
                    
                   Nok engang falt valget på DYLUSIONS og TIM HOLTZ....
                    for med Dyan Reaveley's herlige "raringer" og de kuleste
                  produkter fra Mr. Holtz....... ja, da virkelig storkoser jeg meg  :))))))
                          da mikses og blandes alt........og resultatet ser dere
                                                        HER..... :)
                          
                Alle bakgrunner er laget på samme måte, akvarellark sprayet m/vann
                deretter påført/sprayet m/distress stain, distress puter, color Wash,
                Perfect Pearls Mist og Glimmermist. Bakgrunnsstempler fra T.Holtz
                  og Dylusions,disse er stemplet på i div farger.
                       Selve motivet er satt sammen fra mange forskjellige
                              Dylusions stempelplater..
                        Båndet er også farget m/ Distress blekkputer og en "dæsj" vann.
                                     Her har jeg også brukt glitterlim på briller
                                       og støvler.

                          På denne flaska har jeg brukt papirbånd som først er
               "snurret" opp for å få en annen effekt. Her har jeg også laget en brikke
               4 små sirkler som er limt sammen,svertet kantene m/sort blekk.Deretter
              hvit Enamel Accents og lot det tørke natten over, og stemplet på no.1.
            
                                                        
                               Tekstene er skrevet ut fra Pc, og her har jeg bare
                         svertet rundt kantene m/blyant.Også her er det brukt glitterlim.
                             På husets vin er det brukt stempler fra Dylusions,
                            Papirloftet og Catslife press  (tag).T.Holtz dies er
                          også brukt "Artful Dwellings" samt og tall/bokstaver.
                                     her fikk jeg jammen brukt litt restepapir også.. :))
                                 
                                           og her er det klart for servering.......
                                                                          SKÅL........  ;-)


Klem fra meg ♥

1 kommentar:

Sissel Anita sa...

knallflotte vinflasker Heidi!!