torsdag 12. juli 2012

Kreativ lek...

Jeg ble spurt om jeg ville være GJESTEDESIGNER
                                                i Juni utgaven av ETT TRYKK
                            et så ærefullt oppdrag jeg bare ikke kunne si nei til.... :)))
                                                      
                                                   og her er noen av bidragene mine,
                          hvor jeg har lekt meg litt med Dylusions stempler og blekk.. :)
                            
                                                                 "Prinsefanger"
                           har man først vært så heldig å finne drømmeprinsen.....
                                  ja, så gjelder det jammen å holde på ham også.... :)))
                            bilderammen er sprayet m/billakk i div farger,selve motivet,
                    vimpler,bobler,hjertet er farget m/fargestifter fra Reeves,pensel og vann
                     pynteark: My Minds Eye, fugleburet (dies fra T.Holtz)er stanset ut
                         i grungepaper og sprayet m/glimmermist og Mr.Huey's
                                                          
                                                                Bryllupsbilde
                                              Og her er steget tatt videre til giftemål......
                               samme type ramme er også brukt her, men gir litt annen
                               effekt siden jeg har brukt metalltape....
                 fargelagt på samme måte som ovenfor,ellers er det brukt washi-tape
                         på jakkeermer og slips.Glitterlim,pyntebånd og papirrose
                              også her er det brukt pynteark fra My Minds Eye
                                                              
                                                               " Tankenes Fest.."
                            det er sjelden mangel på ideer hos meg,snarere tvert om...
                            mange tanker og ideene står gjerne i kø...  så da trenger man
                                   å få "luftet" ut litt....og gjøre plass for nye....  :))
                      til bakgrunn er det brukt 200 gr akvarellark som er sprayet m/vann
                     og deretter påført Distress Stain,Color Wash,Perfect Pearls Mist.
                      div bakgrunnsstempler også fra Dylusions, stemplet i div farger.
                  Fargelagt m/fargestifter fra Reeves,pensel og vann, bladranke farget
                     m/Color Wash (Lettuce).Teksten er skrevet ut fra pc på vanlig
                    kopipapir og kantene er svertet m/blyant.

Klem fra meg ♥

3 kommentarer:

Heidi sa...

Masse lekre prosjekter Heidi!
Du er så kreativ:)
Ha en fin helg, klem:)

mettepip sa...

En veldig fortjent gjestedesignplass i bladet Heidi!
De lager så mye herlig og kreativt med figurene til Dyan, og prinsefangeren var jo jelt ubetalelig da! Så litt skremt ut den prinsen men....
Ønsker deg en fortsatt fin sommer!
Klem fra
Mette

Jeanette sa...

Den artikkelen i Ett Trykk fikk meg til å åpne øynene for kreativ fargelek, Dylusions, AJ m.m. Takk for det, Heidi. Nydelige bidrag. Dette er fantastisk! Håper du nyter sommeren. Klem Jeanette.