lørdag 16. juni 2012

Art Journal og siste Dt-bidrag...

Art Journal.....
                             litt om Mallorca, sol ,varme og late dager.... ♥
             hvor vi har vært mange ganger, og garantert kommer til å dra igjen... :))

                                
                                sidene er grunnet m/Gesso deretter har jeg brukt div farger
                                  av color wash, sjablong og vann...
                                       Metallic tusjer i lilla og blått. Ellers har jeg brukt
                                       sort og hvit penn.Og stemplet på blomster og fisk.
                                           
                                            
                      Minne-hjørnet eller som jeg bruker å si mitt "andre hjem"
                               legger ned driften og har sluttsalg i disse dager.... snufs !!!
                                 Mange mange kjempekoselige timer har jeg tilbragt der,
                              enten jeg har vært på kurs,holdt kurs,demo,vært på Ski-treff
                                   eller vært der som kunde......
                                           så har timene blitt mange og lange... :)))
                                  Så til jentene der...
                                      TUSEN TUSEN TAKK            
                          for 8 fantastisk inspirerende og ikke minst  kreative år...♥
 
                                                Og sånn ble mitt siste DT-bidrag....         
                                               
                                          Bokprosjekt.....
                                                              "La det blomstre"....  :)
                                    Som vanlig på mine bokprosjekter er permene tatt av
                                  og alle sider brettet og limt... Gjerdet er laget av "ispinner"
                                 og malt m/cracle paint (picket fence). Div blomster fra
                                 Kort og Godt,Storyteller,Papirplaneten og dies fra Tim Holtz
                              "Tattered Florals" blader er bladpunch, og dies fra Spellbinders
                        Sommerfuglpunch fra M.Stewart, engel er fra gammel julepynt
                        sprayet m/sølv,rosa og turkis.Har laget "metallbånd" av 200 gr
                          akvarellpapir - hvor jeg har limt på div ting og tang.Deretter
                       metalltape og sort blekk.Hjerte stanset ut i grungepaper og malt
                    m/dabber.Terracotta blomsterpotte ble kjøpt i sin tid hos Panduro.

                                  

Klem fra meg ♥

1 kommentar:

Jeanette sa...

Nydelig AJ-sider, og så enig med deg i at det er trist at Minnehjørnet legger ned. Det er trist uansett, syns jeg, at butikker ikke kan fortsette, uansett grunn. :) Og nå blir vi altså uten butikk i Ski, og så er det ingen i Oslo, så da må man reise til Vestby eller Strømmen.

Håper du får en flott helg! :) Klem Jeanette :)