fredag 25. mai 2012

Min egen....

Det har jo blitt så populært å lansere sin egen vin.....
                        noe som også mange av våre  kjendiser har gjort...bl.a
                    Anne Kat Hærland , Eyvind Hellstrøm, Alex Rosèn..... :)

                   siden jeg ikke har fått noen henvendelse i så måte..... så var det
                                  egentlig vel like greit å ordne opp selv.....
                                    hvertfall når det kommer til etiketten....
                                          så her er min "Kosedrikk"..... :)
                  Pinsehelg med et aldeles strålende vær og noe godt i glasset....
                                        kan jo ikke bli annet enn bra.. :))
                                                             SKÅL....!!!

                                          og som teksten indikerer så passer denne
                                           uansett..... :))
                                              foruten mitt eget stempel så er det brukt
                                                   stempler og spray fra Dylusions....  :)
                                                      
                                          Ønsker alle sammen en riktig god Pinse-helg :)
                                                 med eller uten noe godt i glasset !!      


Klem fra meg ♥

Ingen kommentarer: