lørdag 21. april 2012

To enkle kort...

Jeg har mange ferdigmalte motiver liggene i en boks.....og jeg må vel tilstå at
                                de fleste av dem forblir nok liggende i den boksen også.....
                                            så lenge jeg ikke gjør noe ut av dem med engang....!!!!!

                                     men her om dagen satt jeg med akkurat DEN boksen...
                                                     og fant disse to..... :))
    og ikke bare klarte jeg å få brukt motivene,men gamle pynteark også... UTROLIG!!!
              
                                        det første her har motiv fra Whiff of Joy
                                        pynteark: Grapich 45
                                        blomster :Kort og Godt, Prima
                                        fjær: Hobbykunst , bregneblader: Unik Hobby
                                        bånd:  Seam Binding Ribbon farget m/ Distress Stain
                                        tekster: Stempelglede
                                 motivet er fargelagt m/akvarellblyanter og Distress Ink

                                    alle kanter er svertet m/Distress ink  "Rusty Hinge"

                                           og baksiden m/ mine personlige stempler.. :))

    
                                      Neste kort med motivet  "Bossy" fra Mo Manning
                                      pynteark: Webster's pages
                                      tekster: Kort og Godt og Norsk Stempelblad             
                                     
                       motivet er fargelagt m/ akvarellblyantene "Inktense" fra Derwent

                       stjerner i trefiner og ei brikke fra et ludo spill er malt m/dabber
                       ellers har jeg stemplet m/hvitt og brukt bastbånd. Teksten er
                            stemplet m/Archival i fargen "Teal"
                            og igjen helt enkel bakside m/ mine personlige stempler... :))



Klem fra meg ♥

4 kommentarer:

Veronique sa...

Kjempe lekkert ♥

Klem, Veronique

Jøsses... sa...

Flotte kort!
Heldige de som får dem!
God helg!

Heidi sa...

Nydelige begge to!
Ha en fortsatt fin helg, klem:)

Jeanette sa...

Så fint å se noen kort i mer ordinær stil hos deg, selv om du er kjempeflink med farger og klin og klæsj. :) Fine kort, iallefall. Klem Jeanette :)