onsdag 28. mars 2012

Dt {Minne-hjørnet}

Her har jeg mikset og blandet i skjønn forening....
                                                             og resultatet ble dette bilde.. :))

       Jeg har brukt et lerret fra Søstrene Grene i størr: 20 x 20cm
          som først er grunnet m/Gesso,deretter er det brukt dabbere i div farger
           som bare er "duttet" på og dratt utover m/våtserviett.Blåst tørt og så på med
          mere maling,men da har jeg dratt ut fargen m/en liten sparkel. her kan også
          et gammelt kredittkort osv. brukes.Glimmermist i fargen "Gold" er sprayet over
           det hele,har også brukt fargen "Brick" men den er sprayet på en våtserviett og
          igjen har jeg bare "duttet" på.
         Dylusions-stempler: Vimpler,hatt, blomster,høne,underkropp,bokstaver,prikker
                
                 her er det kanskje mulig å se Glimmermisten som er sprayet på'
                  de røde flekkene er glimmermist som er "duttet" på m/våtserviett
                    Kåpe/kjolen har jeg bare tegnet på pyntearket og klippet til,
                    mønsteret på baksiden av arket ble brukt til kragen. Ansiktet
                 er er laget av akvarellark hvor jeg har limt på en arkbit fra ei salmebok
                  litt maling over ,og så litt hudfarge. Prikker og bokstaver er stemplet
                  med dabbere.
                              Høne/blomster er farget m/Le Plume tusjer. Hjertet er
                             laget m/dies fra Tim Holtz, og farget m/rød dabber.
                           Til sol er det brukt akvarellark som er sprayet m/color wash i
                           gult og orange, og deretter bare klippet til.
                            Ellers har jeg bare striplet sol/vimpler m/sort tusj, og hvit tusj
                           på selve hjertet


Klem fra meg ♥

1 kommentar:

Heidi sa...

Stilig!
Flotte detaljer:)
Liker alt her.
Ha en fin dag, klem:)