fredag 17. februar 2012

Metallramme...

Man tager en kjedelig fotoramme og en rull metalltape...
                                kanskje noen perler, litt hyssing, netting m.m...
                       og så er det igrunnen bare å lime på der man synes det passer.. :))

                                                på selve bildet er det brukt:
                           pynteark: Maja Design
                         Tim Holtz(die-cut): Sewing Room, Gadget Gears, Caged Bird
                         Dylusions stempler: vimpler
                         vingene har jeg stemplet i leire og deretter skåret til,
                         de er varmet i stekovnen og deretter malt m/dabber (Pearl)
                            ellers brukt: roser,kleshenger og bling
                                     rammen har ikke bare fått på sort blekk, men også
                             color wash i dyp rød... kan vel så vidt skimte litt "rosa" her..
                      bilde ble laget istedet for kort til Anne Marit's bursdag i januar...
                                                 Gratulerer så mye ,kjære deg...♥                   


Klem fra meg ♥

7 kommentarer:

jannes hobbykrok sa...

Denne var råkul! Fantastisk måte å fornye en ramme på! Dette må jeg vurdere til gutterommet! Så kult med crossbilder i! god helg, Heidi!
Klem,Janne

Veronique sa...

Det var stillig!!!!!

24.februar skal jeg treffe Tim Holtz på Bikuben :P

Jeg har meldt meg på Ski-treffet :D

Ha en fin helg!

Klem

Anne Marit sa...

Glad i deg ♥

mettepip sa...

Sier som Timmern sjøl jeg Heidi "How cool is that" !

Neste fredag skal vi treffe ham og Dyan - juhu!

Klem fra
Mette

Marianne sa...

FANTASTISK - sååå flott, Heidi, dette likte jeg kjempegodt:) Utrolig flott med de ordene også...ja alt sammen. klem

Pinklady 68 sa...

Kjempe stilig ramme med koselig hilsen!

God helg!
Klem Laila.

Connie sa...

Så stilig :O)
Ha en fin helg.
Klem Connie