tirsdag 18. oktober 2011

Mitt bokprosjekt...

 ble til under Ski-treffet i helgen....  som forøvrig var KNALLBRA !!!!!
                  mange kjent fjes,noen helt ukjente og noen blogg/facebook venner
                    som man endelig fikk hilse på IRL, og det var bare så utrolig hyggelig
                        masse koselig prat og ikke minst mange gode klemmer.. :))
                                   TUSEN TAKK for et supert treff damer,
                       og ikke minst til jentene på MINNE-HJØRNET som nok engang
                                               orket å stelle istand til treff..♥

                                              men tilbake til bokprosjektet...
                                                 hva skal man si om det...
                                           ikke metallbok og heller ikke bok-kort,
                                               men kanskje mere en bok-skulptur
                                              muligens litt steampunk inspirert.....
                                         uansett hva det nå er- sånn ble den ihvertfall.. :))
                      
                                               med mange innslag av Tim Holtz :)                                       
                                    mange blomster fra Kort og Godt, de store blomstene
                                    er laget av Core kartong og dies fra T.Holtz,
                               overdelen på kjolen er laget av en serviett, kjøpt på Mallorca..
                                             metallpynt fra snekkerverkstedet til mannen.. :))
                                       hodet er laget av leire og en mini-mini form
                                                       ment for kakepynting....
                                                              
                             og igjen mitt personlige stempel,denne gang på krympeplast..


Klem fra meg ♥

5 kommentarer:

jannes hobbykrok sa...

Var det du du som laget denne? Vi stod og beundret den, både Ida og jeg, men ingen av oss turte å røre!Så stilig! Fy fillern så masse herlige detaljer det var på denne!Digger den!
Koselig å treffe på deg igjen i helgen
Klem,Janne

Heidi sa...

Så stilig!
Utrolig flotte detaljer:)
Rett og slett lekkert Heidi.
Ha en fin dag, klem:)

mettepip sa...

Hei, og takk for sist Heidi! Hyggelig å dele bord med deg!
Veldig, veldig glad jeg har sett dette kunstverket IRL. Jeg så jo også at du holdt på med noe, men skjønte jo ikke helt hva det var du puslet med;) Noe så fantastisk kreativt og flott! Så mange herlige detaljer! Bøyer meg i støvet altså!
klem fra
Mette

hege sa...

Helt enig i at denne bare må sees IRL.Men for all del,den er flott på bilde også.Klem fra søs :)

Synnøve sa...

Hei
Tusen takk for hyggelig hilsen på bloggen min.
Her kommer jeg gjerne igjen, for så masse fine kort du lager.
Jeg har sett og sett på boksen/kortet du har laget i innlegget her. Å jeg skjønner ikke hvordan du har laget det. masse fine detaljer på den.
Ha en fin søndagskveld
Klem Synnøve