tirsdag 28. juni 2011

DT og Bestilling!!

Her kommer to nye kort fra meg...

                                     først ut er juni mnd's Dt-bidrag for Minne-Hjørnet :)
                                     hvor en av oppgavene var bruk av "lomme"
                                     og som jeg valgte å løse på denne måten...  :))

                                    pynteark: Minne-Hjørnets egen kolleksjon
                                    div stempler, tofarget bazzill, embossing folder og
                                    metallklype: alt er fra Tim Holtz
                                 Spellbinders: Sprightly sprockets som er farget
                                  med alkoholblekk, tekst fra Norsk Stempelblad
                                     tag'n er farget med distress ink blekkputer,
                                     glimmermist og vann
                                     stjernestempel og tekst fra Norsk Stempelblad
                               
                                  samme pynteark og som vanlig mine personlige stempler :)
                                                                        *****
                                  Så fikk jeg bestilling på konfirmantkort...
                                    og igjen dukker Tim Holtz opp  :)))

                                          pynteark fra Bo Bunny
                                          div stempler fra Tim Holtz,
                                          billettstempel fra Din Hobby,
                                          hengsler: dies fra T.Holtz,
                                          stanset ut stjerner: brune m/glimmermist og
                                          den grønne er malt med crackle paint 
                                         på hovedmotivet er det 4 lag m/ UTEE
                                        
                                        innside: med samme pynteark (bakside)
                                         tekst: Norsk Stempelblad og hengslene er dies
                                        fra T.Holtz, som jeg bare har festet i kantene og
                                       fungerer dermed glimrende som "pengeklyper"
                                           og igjen baksiden har samme pynteark,
                                             og mine personlige stempler :))


Klem fra meg ♥

2 kommentarer:

jannes hobbykrok sa...

To utrolig stilige kort!Dette er en stil jeg IKKE mestrer,og ikke tør jeg prøve heller!Blir jo så inspirert av å se dette da, for det er jo sååå tøfft!
Klem,Janne

Veronique sa...

Kjempe lekre kort du har laget :)

Ønsker deg en riktig god sommer!!!!

Klem