torsdag 2. juni 2011

Dt-bidrag

                 for Minne-hjørnet... :))
                                      også denne gangen har jeg kombinert flere oppgaver
                                    som bruk av crackle paint og fargene orange,grønt og beige.

                                   pynteark: My Minds Eye
                                   tekst: Minne-hjørnets eget tekststempel
                                   små servietter: sprayet m/glimmermist
                                   hjerte: dies fra BossKut, jeg har limt på ark fra ei salmebok,
                                   og  tissuetape som først er farget m/alkoholblekk
                                   bokstaver og hengsler: dies fra Tim Holtz som jeg har påført
                                   crackle paint i fargene grønn, hvit, klar og klar
   

                                        innside med tekst fra Storyteller og rammer fra
                                        spellbinders
                                        og mine personlige stempler.. :))
Klem fra meg ♥

3 kommentarer:

hege sa...

Nok ett fantastisk flott kort :)klem fra søs..

Pinklady 68 sa...

Et stilig, røft og flott vennekort!!
Digger ditt personlige stempel:-)

Ha en fin helg! Klem Laila.

Connie sa...

Super stilig kort:D
Klem
Connie