fredag 6. mai 2011

DT-oppgave !!

En av oppgavene var konfirmasjonskort....
         hvor jeg valgte å lage til gutt,
                  og med stempler fra Tim Holtz... :))

pynteark: Papirdesign
tekst: Norsk Stempelblad
Spellbinders: Sprightly Sprockets
Tim Holtz: Tissue tape (sympony)
på de tre knappene har jeg brukt sort dabber og
deretter alkoholblekk "Kobber" Spellbinders pynten har jeg påført alkoholblekk i
grønntoner + kobber, for å få et noe eldet utseende.
blomsten er laget av tissue tape som jeg først har farget
m/alkoholblekk "Stream", formet til blomst og satt på knapp
har også brukt ark fra ei gammel bok innside med samme pynteark,Spellbinders rammer og
tekst fra Stempelglede.. :)
og som vanlig mine personlige stempler.. :)
Kort nr to er i samme stil....

m/pynteark fra My Minds Eye,
Tim Holtz: Gadget Gears stanset ut i tykt sølvaktig papir
Billettremse laget m/stempler fra Din Hobby blomsten er også her laget av tissue tape som først er farget,
i midten er det ei metallskive hvor jeg har satt på en knapp
innside m /samme pynteark, Spellbinders rammer(labels two)
tekst fra Stempelglede og her er også billettstemplene brukt.. baksiden m/mine personlige stempler og billettremse men
denne gangen med litt annen tekst... :))

Klem fra meg ♥

4 kommentarer:

Christina sa...

That is absolutly gorgeous Heidi! Looks so devine! Great work!!
Hugs Kristel

Heidi sa...

Så lekkert Heidi!
Stilig farger og flotte detaljer:)
Ha en riktig god helg, klem:)

Pinklady 68 sa...

Stilige kort!! Tøffe detaljer og mønster ark!!
Ha en fin kommende uke! Klem Laila.

Sissel Anita sa...

stilig og tøft kort!