fredag 4. februar 2011

"Bossy".....

Klarte bare ikke å motstå denne lille "bestemte" jenta....
så det ble et kort som kan brukes til mange anledninger.. :))

motivet er fra Mo Manning (Stamping Bella)
også måtte jeg bare ha disse nydelige Maja arkene :)
tekster: Stempelglede
blomster/kvist: Marianne Design
rose/knopper: Storyteller, Kort og Godt
fargelagt m/akvarellblyanter "Inktense"
bordpunch: Martha Stewart
Spellbinders dies

kortet lukkes med en hempe stanset ut m/Spellbinders
har kamuflert en magnet imellom de to bitene, og
en magnet er limt på selve kortet..

nydelig tekst fra Stempelglede.. :))
hempen sett fra en skråere vinkel..
baksiden med mine personlige stempler :))

Ha en fortsatt fin dag

Klem

6 kommentarer:

Miss StampAlot sa...

Kjempefint kort, nydelig motiv.. Måtte le litt da jeg så det personlige stemplet bakpå.. Utrolig stilig da !

Ha en kreativ helg =) klem

Heidi sa...

Så nydelig kort!
Lekre mønster ark og herlig motiv:) Som er nydelig fargelagt.
God helg, klem:)

Veronique sa...

Det var kjempe lekkert :)

Jenta var helt herlig :)

God helg!

mettepip sa...

Herlig Heidi! Likte godt lukkemekanismen din!
klem fra
Mette

Connie sa...

Åååå så lekkert kort og nydelig stempel :O)
Henne var jo bare så søt:O)
Ha en fin uke.
Klem Connie

Heidi sa...

For ei søt lita tutte:-) Minner meg både om meg selv og lille Siljemor;-)

Nydelig bygd opp og fargelagt. ........ Som alltid:-)

Klem