fredag 4. februar 2011

"Bossy".....

Klarte bare ikke å motstå denne lille "bestemte" jenta....
så det ble et kort som kan brukes til mange anledninger.. :))

motivet er fra Mo Manning (Stamping Bella)
også måtte jeg bare ha disse nydelige Maja arkene :)
tekster: Stempelglede
blomster/kvist: Marianne Design
rose/knopper: Storyteller, Kort og Godt
fargelagt m/akvarellblyanter "Inktense"
bordpunch: Martha Stewart
Spellbinders dies

kortet lukkes med en hempe stanset ut m/Spellbinders
har kamuflert en magnet imellom de to bitene, og
en magnet er limt på selve kortet..

nydelig tekst fra Stempelglede.. :))
hempen sett fra en skråere vinkel..
baksiden med mine personlige stempler :))

Ha en fortsatt fin dag

Klem

7 kommentarer:

Miss StampAlot sa...

Kjempefint kort, nydelig motiv.. Måtte le litt da jeg så det personlige stemplet bakpå.. Utrolig stilig da !

Ha en kreativ helg =) klem

Heidi sa...

Så nydelig kort!
Lekre mønster ark og herlig motiv:) Som er nydelig fargelagt.
God helg, klem:)

Véronique sa...

Det var kjempe lekkert :)

Jenta var helt herlig :)

God helg!

Hannemor sa...

Så herlig kort du har laget, Heidi - motivet var jo bare skjønt da! Forstår godt at du måtte ha det! :)

Så god ide med hempen du har laget - skikkelig stilig ble det!

Ha en god helg!

Klem fra Hanne

mettepip sa...

Herlig Heidi! Likte godt lukkemekanismen din!
klem fra
Mette

Connie sa...

Åååå så lekkert kort og nydelig stempel :O)
Henne var jo bare så søt:O)
Ha en fin uke.
Klem Connie

Heidi sa...

For ei søt lita tutte:-) Minner meg både om meg selv og lille Siljemor;-)

Nydelig bygd opp og fargelagt. ........ Som alltid:-)

Klem