fredag 17. desember 2010

O' jul med din glede.. ♥

Ja, da var så og si alle julekortene i boks...
dessverre så var det mange jeg glemte å ta bilder av.... sukk!!
skulle bare skyndte meg litt...... og vips så var de sendt gitt !!!!

men noen bilder klarte jeg å få tatt da !!

stempel: Sugar Nellie, konvolutt : Magnolia
pynteark: Maja Design, og et selvlaget hvor jeg har brukt
sølvfarget kartong og påført alkoholblekk
bånd: Panduro, tekst: Unik Hobby
fargelagt: akvarellblyanter "Inktense" fra Derwent

Her med motiv fra Ladybug and Friends
pynteark:Maja design (god jul tekst fra samme ark)
blomster og snurrer: Kort og Godt, bling fra Panduro
fargelagt med Distress Ink
har brukt dies fra Spellbinders (labels eight)
ark fra en gammel Familie Journal (anno 1898)


Her kommer noen enklere kort...
hvor jeg har brukt pynteark fra Inkido
tekststempler fra North Star Stamps,Kreativ Hobby
bånd fra Minne-hjørnet og Panduro

tekststemplet i bakgrunnen er fra Minne-hjørnet,
og motivet m/juletre er fra Impression obsession...
måtte bare legge ut et bilde av ho "Mor" også
noen solstråler fant veien gjennom vinduet,
og de var nok veldig fristende... :))

Ha en fortsatt fin dag
Klem

4 kommentarer:

Connie sa...

Ååå så mange fine julekort du har laget:O)
Nydelige alle sammen.
og så lille `MOR` da.
Ha en super fin helg.
Klem :O)

Heidi sa...

Wow så mange lekre julekort du har laget!
Nydelige alle sammen:)
Og for en vakker pus da:) Skjønner godt at hun fant solstrålene.
God helg Heidi, klem:)

Veronique sa...

Kjempe fine julekort du har laget :)

God helg!

Marianns papirgleder sa...

Hei! og takk for fine tilbakemeldingar på innslaget i Norge Rundt. Koselig blogg du har! med kjempemasse flotte kort og diverse, skal nok legge deg inn på lista mi slik at eg kan følge med på alt det flotte du lagar! Ha ein fin kveld:)