fredag 20. august 2010

3 x Bursdag....

Tidligere i sommer laget jeg disse bursdagskortene
til tre spreke jenter... :))
Vel overstått og GRATULERER så mye med dagene som var.... ♥♥♥

Dette kortet ble laget på Ski treffet i mars og har blitt publisert før,
men siden sist har det kommet på noen sjørøvertekster...
og passet derfor perfekt til ei tøff piratjente på 3år..... :)


Neste kort er m/motiv fra Whiff of Joy....
og ble laget til en fjortisjubilant.... :)


Og det siste kortet ble laget til en sprek 40 års jubilant.... :))
nok et motiv fra Whiff of Joy...
- synes dette verset fra Kort og Godt er så passende...

Ha en fortsatt fin dag
Klem

7 kommentarer:

Heidi sa...

Nydelige kort Heidi!
Sjørøver Tilda er jo bare herlig:)
Lekkert pyntet alle tre kortene. Ja, teksten fra Kort og Godt er fin.
Ha en strålende helg!
Klem:)

mettepip sa...

Så flotte kort Heidi! Utrolig søtt det piratkortet! Har kjøøpt meg disse stemplene jeg også;)Flotte de to andre også!
Du skal ikke på MH-treff på søndag vel? Det skal jeg nemlig;)
Ha en fortsatt fin helg!
klem fra
Mette

Miss StampAlot sa...

Kjempeflotte kort du har laget.. sjørøverkortet øverst var knallstilig =)

Heidi sa...

Så nydelige kort! FLotte ark og flott pyntet:-)

Får så masse inspirasjon fra deg:-)

❤ Kaia sa...

Lekre kort, alle tre. Nydelige fargelagte motiver, og flotte oppsett.
Tusen takk for hyggelig kommentar i bloggen min.
HA ei super uke.
Klem fra Kaia

Mette sa...

Flotte og personlige kort på hver sin måte!!
Klem Mette

Papirdilla sa...

Nydelige kort, alle tre!. Lekre farger og nydelig pyntet. Pirat-stemplet er så herlig:)

Klem,
Hanne