fredag 9. juli 2010

Vinflasker og DT-Utfordring !!

For en stund siden lanserte Minne-Hjørnet sine nye motiv og tekststempler....
og siden jeg synes det er gøy med dekorering av vinflasker
så passet den nye vin-tagen helt perfekt...!!

Så her er vinflaskene som Minne-Hjørnet fikk... :))
jeg har brukt sjiraffen og ugla fra MH's byEvy kolleksjon
de er fargelagt med Distress reinkere
Spellbinders rammer: Nestabillities- labels five og labels eight
øvrige tekster: godkjent - Papirloftet, orginal -Scenic Route
rødvin - Else Irene Meling
div bånd : Ikea og Panduro


rutet bånd fra Panduro


Her er Minne-Hjørnet's Dt-utfordring for Juni...
hvor en av oppgavene var : med følelse av sommer...

og for meg ble sommerfugler et helt klart første valg... :))


sommerfuglene er fra MH's kolleksjon
pynteark : er fra s.e.i
tekst : Norsk Stempelblad
blomster/roser : Storyteller
blader : BossKut " daisy leaves"
halvperler : Kort og Godt
Spellbinders former : labels one og Pendants- fleur de lis
sommerfuglene er embosset m/black sparkle fra Ranger


innside: samme Spellbinders rammer bare skråstillt..
her er sommerfuglene embosset i gull..
og mine personlige stempler.. :))
Ha en fortsatt fin dag

Klem

6 kommentarer:

jannes hobbykrok sa...

Begge vinflaskene er kjempefine,utrolig moromme og ikke minst er motivene skikkelig flott fargelagt!
Kortet er helt nydelig,og mer sommerlig blir det ikke!Flott sommerfuglpyntet!
Ha en flott fredag,jeg psyker meg opp til kveldsvakt og helgejobbing!
Klem,Janne

Maya sa...

Så flotte vinflasker!
Nydelige malte motiver og sommerfugl kortet var lekkert!
Ha en fortsatt flott sommer,
klem fra Maya :)

Veronique sa...

Nydelig kort og flaskene ble kjempe kule :)

Gry-Beate sa...

Så nydelig!! Kjempe flott fargelagt!!

:0)Gry-Beate

Heidi sa...

Du er så oppfinnsom:-) Flott fargelagt :-)

God sommer!

mettepip sa...

Hei, og takk for hyggelig besøk i bloggen min! Koselig å høre at en er savnet;) Har jo savnet bloggvennene jeg også! Dessverre blir det lite PC-tid fremover da vi tilbringer mye tid i båten, og da er det litt vanskeligere med nettilgang.
Disse vinflaskene dine er så flotte Heidi!
Jeg har studert dem IRL et par ganger også, og kan ikke se meg mett på dem. Har veldig lyst til å herme litt;) Artige tekststempler også. Det runde kjøpte jeg meg på den åpne dagen på MH for en stund siden.
Kjempeflott og sommerlig kort også! Sommerfugler er jo bare så flott.
Ha en fortsatt flott sommer!
klem fra
Mette