fredag 21. mai 2010

Konfirmasjon og Bryllup !!

Litt nytt fra meg...!!
Har laget et konfirmasjonskort
og selv om jeg ikke er så veldig rosa av meg, så ble det nettopp den fargen...!!

det nydelige stemplet er fra The Greeting Farm (Miss Anya Love)
og lånt av Anne Marit
mønsterark : Prima
tekster : Ladybug and friends ,blekk Archival (Maroon)
bladpunch : Rose Leaf fra M. Stewart
bladswirle : Sissix
Rosa blomsterklynge : Storyteller
sommerfugl og stor blomst er noe jeg fant i skuffen..
fargelagt med Distress reinkere
kortet er sprayet med Glimmermist (Pearl)


tekst og sommerfugl er fra Ladybug and friends
sommerfuglen er stemplet gjentatte ganger til det ble en sirkel..
baksiden har samme pynteark, swirle fra BossKut,
rosa bling fra Panduro og mine personlige stempler.. :)


Fikk bestilling på et bryllupskort....
og sånn ble det..

det nydelige hjertet er fra Minne-Hjørnet's nye kolleksjon
det er embosset i fargen Liquid Platinium fra Ranger
pynteark : fra Inkido
roser fra Kort og Godt
metallpynt : KortHobby
rød bling : Panduro
blingswirle : Prima
bladswirle : Sissix dies
tekstbillett : Din Hobby
hele kortet er sprayet med Glimmermist ( Pearl )

zoomet inn på blomster og det nydelige hjertet..
teksten på innsiden er fra Else Irene Meling :)
hjertene er stanset ut med Spellbinders dies
fuglestemplene er fra Technique Tuesday og stemplet i gull..

bakside med pynteark fra Inkido,hjerte stanset ut i metallpapir
røde blingstener og mine personlige stempler.. :)


Ha en fortsatt fin dag
Klem

4 kommentarer:

jannes hobbykrok sa...

For noen utrolig flotte kort du har laget!Konfirmantkortet var herlig i rosa synes jeg!Skikkelig delikat,og bryllypskortet oser av romantikk!Begge kort er nydelige!Vet jeg har sagt det før,men jeg bare digger det personlige stemplet ditt!Ønsker deg en kjempefin helg!
Klem,Janne

Min hobbyverden sa...

Kjempeflotte kort! The Greeting Farm jenta var bare skjønn... Må ha-må ha...
Tusen takk for koselige kommentarer, setter enormt pris på de!
Flower Power bilen MÅTTE jeg bare ha etter å sett du brukte den på et kort, den er bare knall fin...
Ønsker deg en solfylt helg.
Klem

Veronique sa...

Kjempe fine kort du har laget :) Komfirmasjonskortet er kjempe lekkert :)

Ha en fin pinsehelg!

Anne Marit sa...

De er vakre begge to :D
Nå gleder jeg meg til vi treffes igjen, blitt altfor lenge siden!!! Ha en strålende pinse
Klem