onsdag 21. april 2010

Ei søt hänglarjente og en liten djevel..!!

Her er mitt første staffelikort....
med ei nydelig hänglar jente.. :)

et stempel som jeg fikk låne når jeg var på Ski-treffet
så tusen takk til deg Hanne
pynteark : My Mind's Eye
roser : Prima, Wild Orchid Craft
blomster : Prima, stemplet på prikker
blader : Sissix dies, sprayet m/Glimmermist
halvperler: Kort og Godt
tekst : Norsk Stempelblad
fargelagt m/akvarellblyanter (Inktense)


For en stund siden så malte jeg denne t-skjorta til min mann....

og da han hadde bursdag nylig, ble det vin i gave....
men igjen så ble det ny etikett.....

og jeg klarte bare ikke å la være....... :)


er jo litt søt denne djevelen her da... :)


Ha en fortsatt fin dag
Klem

7 kommentarer:

Anne Marit sa...

Råååå fint alt sammen! Herlig staffelikort digger Hänglar jenta♥
Stor klem...

Yvonne sa...

Nydelig kort, og utrolig kul t-skjorte og vinetikett!
Klem

Linda W sa...

nydelig staffelikort, men falt pladask for etikketen og tskjorta. Så kult.
klem:)

tone sa...

Kjempe fint staffelikort,og djevelen var jo knall stilig.
Klem Tone

mettepip sa...

Så nydelig kort du har laget Heidi!
Og for en stilig t-skjorte til mannen - artig tekst;) Likte vinflaska også veldig godt! Du er jo så flink og kreativ!
klem fra
Mette

jannes hobbykrok sa...

Nydelig easelkort,med herlig stempel.Hender jeg tyvlåner det av Nabben...Supersøt den lille djevelen også,suveren t-skjorte!!!!Jeg er endelig over en liten scrappesperre,og håper det varer....Ønsker deg en super lørdagskveld!
Klemmer,Janne

Mette sa...

Såå koselig kort med denne søte hänglar jenta!!Jeg falt helt for den lille djevelen, så både vinflaska og t-skorta var rååå stilige Heidi!!
Klem Mette