tirsdag 30. mars 2010

Endelig litt nytt å vise...!!

Har hatt litt pc-trøbbel i det siste...
så det har vært litt stille på bloggfronten for min del....
men håper alt er greit igjen nå.. :)

Her er iallefall det siste kortet fra Ski-treffet..
stemplene (motiv + bakgrunn) er Australske
fra Print Blocks
pynteark fra Graphic 45
roser/halvperler fra Kort og Godt
blader fra Panduro
tekst fra Else Irene Meling
og her har jeg farget mest med kritt

innside: tekst fra Else Irene Meling
bakgrunnsstempel Print Blocks

bakside med personlig stempel
og det artige bakgrunnsstemplet.. :)


Ha en fortsatt fin dag
Klem

7 kommentarer:

Gry-Beate sa...

Så nydelig og gjennomført et kort!

;0)Gry-Beate

Yvonne sa...

Så utrolig kult! Og snakk om at alt matcher! Råkult bakgrunnsstempel, var sikker på at det var mønsterark jeg.
Godt å ha deg tilbake forresten!
Ha en super påske!
Stor klem

jannes hobbykrok sa...

Så utrolig stilig og gjennomført!Digger den flekkete "kua" med lang hals!
Ha en kjempefin påske!
Klem,Janne

Min hobbyverden sa...

Så herlig kort. Du er så flink. Det er så gjennomført hver gang! Også så mange flotte stempler du har!
Tusen takk for alle hyggelige kommentarer, som takk får du en award av meg, sjekk siden min.
Ønsker deg en riktig fin påske.
Klem fra Ane Lene

tone sa...

Kjempe fint kort i stilige farger:-)
Har ett spørsmål: ser det er mangen som har vært på Ski-Treff,hva og hvor er det?
Er det noe alle kan melde seg på?
Ha en strålende påske!
Klem Tone

Guro sa...

Å så tøft!!!! Du er kjempeflink. Digger dette mønsteret :-)
Ha en fin påskeslutt.
Klem Guro

Miss StampAlot sa...

Kjempefint kort... dette var tøfft..