lørdag 27. februar 2010

DT- Oppdrag !!

Minne-Hjørnets Februar utfordring til DT-Teamet !!

det var flere oppgaver å velge imellom og jeg valgt ut to stk...
og her er den første...

....VÅRKORT I FRISKE FARGER.... :)

motivet er et kjempetøft stempel fra Stampavie
"Flower Power Camper Van"
som også vil være å finne i Minne-Hjørnets sortement :)
pyntepapir : Kaiser Craft
bordpunch : Martha Stewart
pynt til blomstene : halvperle,metallpynt og bling
blomster : Retro Flower Punch (S-M-L) sprayet m/Glimmermist
fargelagt : m/Distress Reinkere
påført Glossy Accents på lykter/speil
paneler er stanset ut m/Spellbinders dieser

her har jeg zoomet inn på den GROMME bilen.....
den er jo bare så TØFF !! innsiden har samme pyntepapir
og de samme dieser fra Spellbinders er brukt..
teksten husker jeg ikke i farta hvem som har....!!


baksiden: samme bordpunch,pyntepapir
og mine personlige stempler :)




Ha en fortsatt fin dag
Klem

10 kommentarer:

Min hobbyverden sa...

Så herlig kort, og så kult det stemplet var!!!
Tror jeg må sette det opp på ønskelista mi!
Ha en god kveld.
Klem.

Mette sa...

Så fargerikt og flott kort!! Disse retro blomstene er bare så fine og passertkjempegodt til dette morsomme motivet!!
Klem Mette

Trine sa...

Så kult fargelegginga av bussen er! Morsomt kort! Ha ei fotsatt fin helg! Gleder meg til vi ses om knappe to uker!

Yvonne sa...

Herlig fargerikt! Skikkelig godt-humør-kort! Og jeg digger hippiebilen, den var råtøff! Et herlig kort, Heidi!
Stor klem

Gry-Beate sa...

Flott kort, fikk litt 70 talls feeling!!!

Veronique sa...

Nydelige farger på kortet og bilen :)

Jeg digger stemplet ditt ;)

jannes hobbykrok sa...

Åhh...Herlig kort i skikkelige glafarger!Elser den bilen,er jo supersøt!!!Også så flott farget!Tar av meg hatten assa!
Klem,Janne

mettepip sa...

Å, herlig flower power! Så stilig den folkevognbussen var! Ble virkelig hensatt til 70-tallet here nå! Make love - not war!
klem fra
Mette

Guro sa...

Så stilig!!! Masse herlige farger, og for et morsomt stempel du har brukt :-)
Et ordentlig glad kort dette!
Ha en flott og kreativ uke :-)
Klem Guro

hege sa...

kjempefint kort søster :-)