lørdag 5. desember 2009

Julebakst med Tilda...

Falt pladask for denne jenta fra Magnolia...
så nok et "måtte ha"stempel........!!

pynteark: Papirdesign,ensf.ark tørrembosset m/cuttlebug
oppskrift: Stamp-it, billett: Kreativ Hobby
Blomst:laget m/div fra restekurven
Blader: Daisy Leaves fra Boss Kut(spayet m/Glimmer Mist)
Farget med Distress ink/Heavenly White (H2o)
ellers litt Glimmer Mist og blanke stener

pepperkakemenn er stemplet og malt på krympeplast (matt side)
og etter krymping påført Glossy Accents (matt side)
innside: tekst: Kreativ Hobby
lekker bord fra Inkadinkado, stjerne: Hamton Art

fortsatt samme jente og oppskrift....
pynteark: Inkido
tekster: Panduro, Norsk Stempelblad
Roser/knopper: Prima og Kort og Godt
sølvkuler/granbar: Plantasjen
sløyfebånd: fra Minnehjørnet
pepperkaker i krympeplast
innside:
tekster: Kort og Godt/ North Star Stamps
lekker bord fra Inkadinkado, med røde hjerter i hver blomst




Ha en fortsatt fin dag
Klem

2 kommentarer:

Anne Marit sa...

WOOW.... Råååfine kort, Heidi! Digger den Magnolia-jenta... Gleder meg til å prøve min.... Nå strekker virkelig ikke døgnets timer til... Prøvd meg litt på krympeplast jeg å men er ikke fornøyd med fargene jeg får...
Fortsatt god helg
Klem

Aina sa...

For noen kjempekoselige kort!