tirsdag 1. september 2009

Vennskapskort...

To nye kort...
På begge kortene har jeg valgt å bruke mitt personlige stempel som hovedmotiv
maskert sammen med den nydelige roseramma (Romantic Roses Trellis Frame)
som i sin tid ble kjøpt hos Panduro
begge kortene er fargelagt med distress reinkere
og på det første, er rosene påført Glossy accents,for å få litt ekstra glans
og et mer opphøyet motiv
på det første korteter er det brukt :
- tekst er fra Norsk Stempelblad
- roser fra Prima og Wild Orchid
- blader stanset ut med punchere fra McGill og punch-bunch
- pynteark fra Glitz design
- på innsiden har jeg igjen brukt den samme ramma
samt et enkelt rosestempel fra Panduro
- og teksten er fra Stempelglede

på det andre kortet har jeg brukt :
- tekst fra Norsk Stempelblad
- roser fra Prima, bladpunch fra Martha Stewart
- filthjerte og notepapir fra Panduro
- pyntebånd fra Princess
også denne teksten er fra Norsk Stempelblad
swirlestemplet er fra Hampton Art's stempelsett (Flourishes)


en helt enkel bakside
med mitt personlige stempel


2 kommentarer:

Anne Marit sa...

Den ramma med roser var utrolig fin :)
Flotte kort

Heidi sa...

Tusen takk !! Fikk det stemplet av Jan-Chr i bursdagsgave for flere år siden :-)